moabax1

Direktlänk till inlägg 14 september 2012

God natt

Av Moa - 14 september 2012 21:52

Hej!<3
Idah så ös regnade det (som vanligt) så vi fick åka buss:)). MEN killarna i klassen (dom jobbigaste) åkte i samma buss -.-" Men örka prata om hela skoldagen(jag kan säga att jag fick jätte mkt hem läxa) Men när jag och Tilde skulle GÅ hem(3,4km) så började det regna så vi satte på musik och Clara dansade iväg och killarna sa att hon va full, men hon har ju diabetes så vi tror och visste att hon hade för högt blodsocker. Men hon såg jätte rolig ut, jag dog av skratt. Men killarna följde med oss på vägen
-.-" och sen åkte jag och shoppade med Tilde, jag kommer lägga ut bilder tills imon, efter eller innan ridlägret vet jag inte men jag ska.
God natt och sov så gott allihopa<33

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa - 25 januari 2013 17:13

Okej förlåt att jag inte uppdaterat på ett bra tag. Men jag har varit sjuk över 3 veckor, så jag har inte mått så bra... Jag var på sjukhuset i onsdags och kollade, vi ska få svar i början nästa vecka, så då får vi se vad det är. Än så länge går jag ...

Av Moa - 1 januari 2013 14:11

Hallå igen! Som jag lovade ska jag försöka skriva varje dag eller något, men på onsdag, torsdag och fredag ska jag vara uppe i stallet och jobba. När det är ridläger på Raudhetta så jobbar jag 09.00 - 15.00. Men på onsdag ska mamma lämna mig runt 8...

Av Moa - 31 december 2012 17:41

Hej allihopa! Jag önskar er ett gott nytt år! Hoppas ni har haft en bra jul? Om 55 minuter ska vi till Ekman! Förlåt att jag inte har skrivit på VÄLDIGT länge... Mitt nyårslöfte är att skriva mer på bloggen:) låter det bra?:) Ja men jag tänkte bar...

Av Moa - 12 oktober 2012 17:36

Förlåt att jag aldrig bloggar så mycket men jag har väldigt många nyheter:D 1. Min moster ska bo granne med oss 2. Har spelat in en film med Clara, Tilde, Melvin, Carl, Oscar och Oliver. 3. Har slutat på Msp (äntligen) 4. Ska få en ny klass kamra...

Av Moa - 13 september 2012 19:49

Hejjjj Förra lördagen så tog jag och Tilde hål i örat, så nu har vi 2 i de ena och 1 i de andra. De är jätte snyggt. De är en sak som jag dog av skratt när jag kom hem, det var någon kille som är äldre än mig 1-2 år äldre ungefär, han sa såhär "...

Presentation


Ja är en tjej som är 10 år..
Jag älskar att spela msp och Rida. Jag fyller år 3 april och föddes 2002. Jag har en lilla syster och 1hund och 2 kaniner..

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vem e bäst i 1D?
 Louis
 Harry
 Niall
 Liam
 Zayn
 Alla♥

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards