moabax1

Alla inlägg under december 2012

Av Moa - 31 december 2012 17:41

Hej allihopa!
Jag önskar er ett gott nytt år! Hoppas ni har haft en bra jul?
Om 55 minuter ska vi till Ekman! Förlåt att jag inte har skrivit på VÄLDIGT länge... Mitt nyårslöfte är att skriva mer på bloggen:) låter det bra?:) Ja men jag tänkte bara säga gott nytt år! Hoppas ni har det bra och fick fina julklappar? Jag ska skriva lite mer imorgon (hoppas vi) om jag inte är för trött....;) jag kommer inte att skriva något mellan 9.00 - 15.00 på onsdag, torsdag och fredag, då jobbar jag i stallet!! Jag tänkte lägga upp lite bilder senare;) Men vi får se....
Jag vill också säga att om ni vill "höra" lite mer om mig, så kan ni söka på mig på Instagram, jag är där inne varje dag:) Jag heter Moa_Sweden och är privat om ni undrar, men skriv här nere vad ni heter så accepterar jag dom:) Men ja, nu ska jag sluta babbla och snabba mig istället... Innan jag säger Hejdå så skriver jag på mobilen, så om det blir korta texter eller att jag stavar fel, så skriver jag på mobilen:)
Puss och Kram Moa<3
Gott nytt år;)

Presentation


Ja är en tjej som är 10 år..
Jag älskar att spela msp och Rida. Jag fyller år 3 april och föddes 2002. Jag har en lilla syster och 1hund och 2 kaniner..

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vem e bäst i 1D?
 Louis
 Harry
 Niall
 Liam
 Zayn
 Alla♥

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards